Randers Cheerleaders lancerer webshop i samarbejde med Sport24

Vi er begejstrede for at fortælle, at Randers Cheerleaders nu har fået vores helt egen webshop op at køre i samarbejde med Sport24!
Dette spændende partnerskab giver vores dedikerede udøvere og fans mulighed for at repræsentere vores hold med stil.

I vores webshop finder du et bredt udvalg af Randers Cheerleaders-merchandise, herunder trøjer, hættetrøjer, tasker med mere.
Alle vores produkter er nøje udvalgt for at sikre, at de opfylder de høje standarder for kvalitet og stil, som vores klub repræsenterer.

Det er vigtigt at bemærke, at vores klub ikke tjener penge på varerne i vores webshop. Dette samarbejde er udelukkende muligt takket være Sport24, som har været utroligt hjælpsomme med at gøre denne webshop til virkelighed. De står for produktionen, distributionen og kundeservicen for alle varer, så du kan være sikker på en professionel og pålidelig shoppingoplevelse.

Ved at købe Randers Cheerleaders-merchandise i vores webshop, viser du dit engagement og din stolthed over vores klub.

Besøg vores webshop i dag på https://randerscheer.sport24team.dk/login/395a0fa7-98c96fce og find det perfekte Randers Cheerleaders-udstyr til dig selv eller som gave til en ven.

Billederne af sortimentet på webshoppen er uden vores logo/navn - se trykskitsen ved at trykke på knappen under hvert produkt. Se vedhæftede.

Bemærk venligst: Klubben giver kun tilskud til et køb af den obligatoriske klubdragt pr. udøver.

Følg med

Nyheder - Vis alle